Niezwykle popularna, znana od stuleci gra zręcznościowa, która polega na rozrzuceniu w sposób chaotyczny bierki o różnym zako czeniu a następnie umiejętne wyciąganie z tego stosu jeden po drugim tak, by nie dotknąć pozostałych. Gra doskonali zręczność, cierpliwość i precyzję ruchów.
Zawartość opakowania :
2 dwustronne palety ( wymiary ok 18x13 cm )2 komplety obiektów wojskowych2 komplety czerwonych kołków4 komplety białych kołkówinstrukcjaProdukt POLSKI
WYMIARY PUDEŁKA: 20,5-16-5 CM
Przebieg gry:
Gracz patrząc na plansze - obszar poszukiwa okrętów przeciwnika (uchylone pod katem wieczko pudełka od środka) próbuje zlokalizować wrogi statek podając głośno współrzędne (literkę z pionowego paska liter przy otworach na kołki i cyfrę z poziomego paska nad polem otworów) jego przypuszczalnej pozycji. Jeżeli podane współrzędne nie określają żadnego miejsca położenia statku, to przeciwnik woła pudło , a gracz zaznacza to miejsce (na swoim schemacie kontroli przeciwnika - górna plansza) wtykając biały kołek. Gracze podają na przemian współrzędne miejsc z obszaru przeciwnika. Jeżeli przeciwnik poda współrzędne miejsca, na którym znajduje się statek gracza, to gracz musi wetknąć w otwór swojego statku czerwony kołek i powiedzieć głośno trafiony . Jeżeli podane przez przeciwnika współrzędne nie określają miejsca położenia statku to gracz mówi pudło i wtyka w to miejsce biały kołek. Jeżeli wszystkie otwory w jakimś statku zostaną zatkane czerwonymi kołkami, to jego właściciel musi oznajmić głośno trafiony, zatopiony .
Koniec gry:
Gra ko czy się jeżeli jeden z graczy pierwszy zlokalizuje wszystkie okręty przeciwnika. Ten z graczy zostaje zwyciezcą.
Parametry:
Dane producenta
Alexander
Telewizyjna 19
80-209 Chwaszczyno
Poland
696437829
alexander@alexander.com.pl
Osoba odpowiedzialna
Hanille Lee
Hekrop 2
200-001 Shanghai
China
+7(495)9873345
customers@henzon.cn
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.